18 Ağustos 2013 Pazar

Tatil


İşte iki haftalık çooooook uzun tatilim bitti. Nasıl geçti diye soruyorsun, söyleyeyim. Benim yaşamda geç keşfettiğim şey şimdiki zaman. Ya geçmiş ya da gelecek zamana takılı kalırdım, bu sefer öyle yapmadım. Şimdiki zamanda yaşadım, her anı derinleştirerek sonuna kadar yaşadım. İki hafta bana iki yıl gibi geldi. Bir çok anı yazdım gönül defterime. Her biri çok ama çok değerli, paranın satın alamayacağı şeyler. 
Peki dönmek zor olmadı mı? Hayır olmadı, şimdi işi yaşama zamanı. Her anını keyifle ve zevkle yaşayacağım. Sevgili takımım ile birlikte coşmaya devam edeceğiz. Ben ne kadar kendimsem o kadar verimliyim. Ben ne kadar herkesi ve herşeyi olduğu gibi kabul edip saygı duyarsam o kadar içindeyim hayatın.
Peki bu ay ve deniz neden? Evime geldim, yuvama... ve terasta beni onlar karşıladı, tatilin son gün bitti dediler birazdan yeni gün başlıyor. Teşekkür ettim kendime, aileme, arkadaşlarıma... Şimdiki zamanda hep yanımda oldukları için. 
İyi geceler hepimize

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder