30 Ağustos 2013 Cuma

Devrildi koca çınar

Ey koca çınar!
Ne güzel toplardın gölgende çocuklarını, torunlarını, torunlarının çocuklarını
Senin gölgende hepimiz kaynaşırdık, oynaşırdık
Orası o kadar sakin ve huzurluydu ki 
Hep orda olmak ve hiç ayrılmak istemezdim
Sadece ben değil, kimse de ayrılmadı
Ta ki bugüne dek
Bugün sen ayrıldın, devrildin
Bizi gölgesiz bıraktın
Bizi sensiz bıraktın
Ne yapacağız bu Ağustos güneşinin altında biz?

Ne güzel, ne güçlü bir kapanış yaptın
Ben kutsal toprakları ziyaret edeceğim dedin
Gittin geldin ve orda yaklaştığın yaradanına koştun
Ne mutlu sana!

Giderken bile herkesi düşünmüşsün
Tatil günü gitmişsin, kimse işinden gücünden kalmasın diye
Sen merak etme iki elimiz kanda da olsa gelirdik biz

Üstümde emeğin çok
2 yıl annelik yaptın bana
Hakkını helal et diyemedim geçen hafta
Şimdi söylüyorum, hakkını helal et!
Mekanın cennet olsun koca çınar!
Mekanın cennet olsun sevgili anneannem!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder