31 Aralık 2017 Pazar

2017'e bakış

Değişik bir yıl oldu bu yıl; alışılmışın dışında!

Çok kez sahneye çıktım, bir çok alkış aldım ve çok mutlu oldum!

İnsanlara dokunmaktı mottom, bir çok insana dokundum, özellikle gençlere ve dilimin döndüğünce onlara geleceği anlattım, nasıl hazırlanacağımızı konuştuk!

Başarılı bir yıldı diyecekken son çeyrek pek de öyle olmadı. En çok güvendiğim ve otonom olması için çalıştığım yerden, ekibimden darbe yedim. Hep dışarıda olup, dışarıda insanlara dokunmayı yapmış olmama rağmen ekibimi ihmal etmiştim ve onlar da tepki gösterdi... Benden şikayetleri vardı, bu beni üzdü yıktı, yıktı, yıktı!Henüz toparlanabilmiş değilim, henüz rahat olamadım... hayat böyle; inişleri çıkışları var deriz ya hep, ben galiba hep çıkış yaşamışım ve bu iniş bana çok ağır geldi. Böyle bir durumda ne yapacağımı bilemiyordum, destek almaya başladım; bir dostumdan Can'ımdan! Bir yola çıktık, uzun bir yol, etiket koymadan başarı / başarısızlık demeden yürüyorum.

Hep dijitalleşmeyi anlattım bu yıl, "disconnect" olamadan, çok ama çok yoruldum. 16/17 saat çalıştım, 170 bin mil uçtum, gerçekten çok yoruldum. Bir çok şey geldi başıma yurtdışında, havalimanlarında... Yol hikayeleri yazacağım yakında... Ama en komiği Viyana'da bir otelde beni ber kenenin ısırması idi!!! Dinlenmek için bir kaç günüm var önümde. Dinlenmeyi unutmuşum, yerimde duramıyorum...

Şimdi sevdiğim Ahmet Kaya şarkılarını dinliyorum, evin deniz gören köşesinde güneşin denizin üstündeki dansı izliyorum.

2018, 2017'den daha yoğn geçecek biliyorum, 40lı yaşlarımın ortalarına kadar koşmaya devam edeceğim, sonrası daha rahat geçecek!

2017'in en dramatik olayı bel ameliyatım ve sonrasında koşmayı bırakmam oldu; koşmak bir bağımlılık benim için, hala her sabah kalkıp koşuya hazırlanıyorum, koşamıyorum, yürüyorum ve çok üzülüyorum! Umarım yeniden koşabilirim, bunun için pilates yapıyorum.

2018 hepimize gülücük ve kahkaha getirsin! inanıyorum ki kahkaha atabilirsek sağlık gelir, mutlu oluruz ve neşeli yaşarız.

Sevgiler,
Mus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder